به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، شیدا ناصری رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: پاسخگویی مستقیم و دیدار چهره به چهره با هم استانیها در راستای خدمتگزاری و افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع بین شهروندان و مدیران استانی صورت میگیرد که در این دیدارها شهروندان بدون واسطه به بیان مسائل و مشکلات خود میپردازند.
ناصری تصریح کرد: عمده مباحث شهروندان مسائل و درخواست های مربوط به حوزه های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،طرح نهضت ملی مسکن،مسکن مهرهای باقیمانده، ودیعه مسکن، نوسازی بافت های فرسوده، مطالبات پیمانکاران، استعلام فرم ج، کمیسیون ماده ۵ و کارگروه امور زیربنایی می باشد که دستورات لازم جهت پیگیری و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردمی به معاونین صادر می شود.
وی افزود: نحوه دریافت درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد،سامانه بازرسی، برگزاری میز ارتباطات مردمی در مراسم نماز جمعه، مراجعات حضوری به اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان و ملاقات مردمی با مدیر کل است.
ناصری ادامه داد: در ۸ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ به ۵۵۶ مورد درخواست مردمی رسیدگی شده است که از این تعداد به ۱۵۴ مورد پاسخ مثبت و ۸۸ مورد پاسخ منفی و ۳۱۴ مورد مشاوره و راهنمایی شده اند.
رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در انتها با بیان اینکه در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی و رسیدگی به مسائل و درخواست های مردمی دیدارها و ملاقات های مردمی مدیر کل راه و شهرسازی در روزهای دوشنبه هر هفته به صورت مستمر برگزار می شود.